Re: Problem z dyskiem bardzo prosze o pomoc- długie ale dla mnie strasznie ważne

Autor: Radziulas (radziulas_at_wp.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 13:04:56 MET DST

Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi, ściągnąłem ze strony i z innych
żróeł programy wd diag i wd clear oraz jakieś nowsze narzędzia typu DLg DIAG
też ze strony WD, mam nadzieję że będę wiedział jak ich użyć i jak wyzerować
ten mój dysk. wszytskim Państwu bardzo serdecznie dziękuję, poprpstu nie
stać mnie teraz na nowy dysk.
Serdeczne dzięki
Radek