Re: pomozcie prosze zdecydowac sie na monitor :)

Autor: Tomasz M. (vepar_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 12:07:37 MET DST

> ale zdaje się że 757 ma inny kinol od 755 - mimo wszystko _zawsze_ przed
> kupnem monitora należy go zobaczyć osobiście - bo bywa i tak, że różnią
się
> nawet poszczególne egzemplarze tego samego modelu

ogladalem osobiscie :) ale przy tym swietle ktore bylo w sklepie i mojej
niewiedzy o istnieniu takiego efekty w zyciu nie spodziewalem sie takiego
czegos.

zaproponowali mi 765 mb. wiem ze te mb ponoc sa "gorsze" mimo
ze zdaje sie nowsze ale moze kineskop bedzie inny jakis.
co o ty myslisz?

Pozdrawiam
Tomek