Re: KONTROLER EIDE

Autor: Janusz (jsep1_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 10:25:47 MET DST

> Mam problem , mam cztery dyski twarde i chce podlaczyc kolejne czy kupno
> kontrolera eide rozwiaze sprawe, czy bedzie to chodzilo?

Tak, rozwiąże, ala niektóre kontrolery nie chcą współpracować z niektórymi
plytami głównymi, lepiej więc zapewnić sobie możliwość wymiany.
Mam aktualnie kontroler Mint ATA RAID na układzie Silicon Image i z płytą Asus
na NForce chodzi OK pod Win98, Win XP oraz Linuxem.

Nie każdy kontroler obsługuje inne napędy niż dyski twarde, powyższy obsługuje,
a np. Promise nie chciał...

Janusz