Re: Laptopy MAXDATA

Autor: Strebor (strebor_at_poczta.[bez.tego)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 08:51:06 MET DST

Użytkownik "AA" <aa_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos ma doswiadczenie z tym sprzetem i moze sie podzielic uwagami?
>
> pozdr
> Artur

Staram sie unikać takich sprzętów jestem zdania, że w tym segmencie są firmy
z tradycjami i tych należałoby sie trzymać (mam na mysli Toshibe, Dell,
Compaq, IBM, FujitsuSiemens). Z doświadczeń kolegi (laptopowego maniaka) i
kilku klientów zauważyłem istotną róznicę w niezawodności kompów w/w firm, a
innych. Pozatym w przypadku znanych firm łatwiej o akcesoria dodatkowe na
rynku wtórnym.

Pzdr
Strebor