Re: ktora drukarka ?

Autor: przemo77 (przemo_at_server.emiasto.com.pl)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 22:00:25 MET DST

Użytkownik "pol98" <pol98_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "przemo77" <przemo_at_NOSPAM.emiasto.com.pl> napisał w wiadomości

> mam juz 5 lat HP deskjet 670c i jestem bardzo zadowolony wiec mi nie
pieprz
> ze to jest najwiekszy zlom!!!!!!
> Moi znajomi tez maja te drukarki ( 2 kumpli) i sa tak samo zadowoleni.
> uwazam ze drukarka to tylko firmy HP!!!!!!!

I wlasnie dlatego ze masz 670 C to jestes zadowolony. Ja mialem 690 C i
wytrzymala mi 5 lat. Te modele ktore on wymienil sa to akurat nowe modele i
sa do dupy. Jakby udalo mu sie kupic model 960 albo lepiej 970 to bylby
bardzo zadowolony, ale nie sa one juz niestety w sprzedazy. HP wprowadzilo
na rynek nowe modele (m.in. te ktore on wymienil) a te nowe maja to do
siebie ze sie bardzo czesto psuja (standardowy klopot z pobieraniem papieru
posuniety do granic cierpliwosci - taki blad seryjny z ktorym inzynierowie z
HP nie moga sobie dac rady). Pracuje obecnie w sklepie (autoryzowany
dystrybutor) HP i nie masz nawet pojecia jak bardzo nieudane sa te nowe
modele i ile ich wraca do naprawy (srednio 70% naszej sprzedazy wraca w
ciagu 2 miesiecy do naprawy) . Nie polecam nowych modeli HP - radze powaznie
zastanowic sie nad kupnem tego bubla.

PS: Polecam z kolei modele 960 i 970, a z drozszych 990 - sa to bardzo udane
modele ktore posluza wiele lat - sa one jednakze prawie niemozliwe do
kupienia (mowa o nowych).