Re: gf2mx, brak zielonego koloru?

Autor: Mirek (mirek88_at_go2.pl)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 20:40:57 MET DST

On 10/15/2003 7:20 PM, Toman wrote:
> Witam !
>
> Mam taki problemik z moim gf2 mx tv, że zaczęło mu się wszystko wyświetlać w
> klorach czerwonych (biały jest fioletowy itd. jak dobrze rozumiem to to
> chyba brak zieleni) próbowałem juz byle czego by temu zaradzić, ale nic mi
> to nie pomogło. Napewno jest to grafika, nie monitor ani kabel monitora.

Na pewno?? Moim zdaniem masz gdzieś uszkodzone sterowanie kolorem
zielonym, w karcie - mało prawdopodobne,

Czy twój monitor OSD wyświetla poprawnie??
jeżeli tak sprawdź;

1.gniazdo
2.wtyczkę(często wyginają się "męskie" części złącza)
3.Kabel
5.Sprawdź na innej karcie

Jeżeli nie oddaj monitor do naprawy........

--
Mirek
mirek88_at_go2.pl