Re: zasilacz+neostrada=problem:)

Autor: hawlik (hawlik_at_o2.pl)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 19:50:08 MET DST

Użytkownik "marcus075" <ciach!-marcus075_at_xl.wp.pl> napisał w wiadomości
> [opis problemu]
> 1. jaki zasilacz kupiłeś?
jakis standardowy 300W ale no name
> 2. co masz jeszcze w kompie?
sporo:) ale bez przesady 1 dysk dvd i cd-rw
> 3. czy na tym porcie działa cokolwiek innego (drukarka)?
tak ale tez nie za bardzo... myslalem zeto port wsadzilem dodatkowe porty na
sledziu i na nich bylo to samo:(
>(spotkałem ię z przypadkiem, że urządzenie było wykrywane, ale nie było z
nim kompunikacji-
> wymienili kompa, bo poszło jest 90% sprzętu- ocalał proc, ram, częściowo
> płyta...)
> 4. próbowałeś podpinać pod inne porty USB w kompie?
jak juz pisalem wyzej tak nawet na dodatkowych.
ale najsmieszniejsze jest to ze jak wziolem kolejny zasilacz (z innego kompa
stary 250W) to wszystko zaczyna dzialac:) wiec nie moze byc to wyna modemu
ani portow skoro dzialaja poprawnie z innym zasilaczem...

zastanawiam sie jak to mozeliwe ze zasilacz dziala kom tez a jednak nie do
konca:) dziwna sprawa:)

Pozdrawiam Tomek