Re: Objawy przetaktowania

Autor: wampajer (wampajer_at_poczta.fm)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 17:38:23 MET DST

Artur Czeczko wrote:

> Po ponownym uruchomieniu komp nie wstaje - czarny
> ekran. Po wyłączeniu i włączeniu zasilania znowu jest OK.

Podepne sie pod watek, choc moj problem wyglada troche inaczej:

Plyta: GIGABYTE 7N400-L1
CPU: XP 2400+
2x256MB DDR 333

Reszta jest chyba malo istotna. Athlon pieknie smiga na np. 14x166 =
2324Mhz @ default voltage, a nie chce sie obudzic z mnoznikiem 13 lub
13.5 i sporo nizszej magistrali 133. Troche mnie to dziwi...

Tak samo dziwny jest brak na ww. plycie mnoznika 12,5 ktory by mi
szczegolnie pasowal. Jest wszystko bodajze od 5 do 21, ale akurat 12,5
nie ma. To tez mnie dziwi, ale przy okazji tez irytuje ;)

O zasilaczu nie pisze, bo powiecie, ze to jego wina ;)

Pozdrawiam

wampajer