Re: Objawy przetaktowania

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 17:19:11 MET DST

"Artur Gawryszczak" <gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_> wrote in message

> I wybacz naiwność, ale czy ustaliłeś od jakiego FSBdzieją się złe rzeczy?
> Jakby nie to ustaw tak, aby w miarę możliwości nie zmieniać nic poza FSB
> i tylko to zmieniać, sprawdź też na pamięciach puszczonych wolniej, niż
> nominalnie.

No właśnie ustawiam tak, żeby nie zmieniać nic poza FSB, czyli
ze 133 przestawiłem na 166, żeby nie zmieniać taktowania AGP
lub PCI. RAM raczej nie powoduje problemów, bo cały czas chodzi
na 166 (333) i tego nie zmieniam.
Zresztą gdyby były jakieś zwisy, jakieś bluescreeny czy coś, to
bym to rozumiał, ale system chodzi naprawdę stabilnie (zapuszczana
na noc kompresja DivX itp.), tylko przy restarcie czarny ekran...

Pozdrawiam,
Artur