Re: DC++ ?

Autor: NoMAD (laddy_at_op.pl)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 15:42:43 MET DST

Użytkownik "chelbek" <chelbek_at_gazeta.pl> napisał w wiadomoœci

> W sumie używałem tylko DC (a nie DC++) ale pierwsze słysze o wyłaczaniu
> kompa po œcišgnięciu plików.
> wiem, ze sš inne programy w których wpisujesz by zamknšl sie za np. 5
> godzin.

No wlasnie ja tez sie z takimi programami nie spotkalem.
Ale myslalem ze ktos moze wie cos na ten temat.

Szukam czegos co mogloby sciagac np 1 GB a ja w tym czasie moglbym
wyjechac np na pare dni i nie martwilbym sie ze komp caly czas chodzi.