Re: Objawy przetaktowania

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 15:01:56 MET DST

Artur Czeczko wrote:

> Czy komputer przy restarcie ciągnie więcej prądu, niż przy zwykłym
> włączeniu?

Tak, zwłaszcza, jeśli ma np. 4×HDD :-) Widziałem taką maszynę, że trzeba
je było po kolei do zasilania podłączać, żeby płyta awaryjnego wyłączania
nie inicjowała. Zasilacz poleciał do wymiany.

> Czy FSB 166, mnożnik 10 ciągnie więcej prądu, niż FSB 133, mnożnik 12,5?
> (pozostałe ustawienia identyczne).

Nieco więcej (pamięci, chipset).

> Identyczne objawy były przy poprzednim zasilaczu (Codegen 400W). Kupiłem
> Chiefteca. Dalej źle??

A nie używasz czasem jakiegoś softu, co grzebie po
zegarach/sensorach/chipsecie, tak zupełnie niskopoziomowo? Bo to też
potrafi ogłupić płytę.

A do testowania stabilności to razem z mprime/prime95 puszczaj jeszcze
CPUBurn/BurnK7 :-)

--
Pozdrówka,
        Artur