Re: Zawieszenia kompa ?

Autor: Jack (fjacek_at_go2.pl)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 13:29:09 MET DST

"Krzysiek" <biuro_at_markab.pl> wrote in message
> Witam !
> W kompie po około 5-6 godzinach pracy coś się przytyka. Na wykonanie
> prostych operacji potrzeba nawet 10 sekund.
> Nie było żadnych modyfikacji.
> Płyta Micro ATX MS-6378
> Procesor Duron 1 GHz.
> 128 MB SDRAM
> Win Me.
> Wentylator wymieniłem na taki z miedzianą płytką.
> HD nie ma bad sectorów.
> Zdjęcie boku obudowy nic nie zmieniło.
>
> Może jakieś propozycje.
> Z góry dziękuję
>
> Pozdrawiam
> [...]

Witam
Jeśli się wiesza to ja miałem podobnie (zazwyczaj po intensywnym
kopiowaniu).
Wymieniałem na próbę dysk, RAM i to samo >> po wymianie procka jak ręką
odjął.
Dziwne?! Działo się tak od początku na świeżutkim systemie. Oddałem do
sklepu i czekam, ale coś zaczynają już marudzić - będzie chyba ciężka
przeprawa.

Pozdrawiam
Jacek