gf3 ti/450 i spalony wiatrak

Autor: PP (pemo74_at_wp.pl)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 11:50:51 MET DST

nowlasnie. mam karte gainward gf3 ti/450 i od kilku dni zauwazylem na
monitorze dziwne zjawisko. w dolnej czesci ekranu pojawia sie jasny pasek
ktory wedruje sobie wdol i w gore. czasem jest to niezauwazakne a czasem ten
pasek lata tak intensywnie ze szlag mnie trafia. momentami temu paskowi
towazyszy polsowanie calego ekranu, czasem na gorze potrafi sie pojawic
jakis ciemny pasek ktory zachowuje sie tak jak ten na dole. jednak efekty te
nie sa widzialne na monitorze przez caly czas. pojawiaja i znikaja na jakis
czas.
po kilku dniach od zaobserwowania tego zjawiska zajrzalem do srodka i
zauwazylem ze wentylator na karcie jest spalony i wisi na kilku glutach z
roztopionego plastiku (oczywiscie nie kreci sie). czy efekty jakie obserwuje
na monitorze moga miec zwiazek ze spalonym wentylatorem)?