Firma na G??

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 11:25:58 MET DST

Cześć
Kupiłem parę miesięcy temu na giełdzie komputerowej
kartę graficzną. Gwarancję do niej mam tylko w postaci
stickera. Dostałem też kartkę z adresem firmy, serwisu
itp, ale kartka gdzieś się zapodziała, a ja nie pamiętam
numeru stoiska.
Czy pomoglibyście mi w ustaleniu, co to za firma?
Na stickerze jest litera G, taka okrągła od zewnątrz,
kanciasta od środka. Niestety, sticker jest w takim miejscu,
że trudno go zeskanować (na śledziu po wewnętrznej stronie).
Jakby ktoś miał gdzieś podobny, to proszę o kontakt.
Z kartą jest wszystko w porządku, ale na wszelki
wypadek wolałbym mieć namiary na tę firmę. Na kartę
dostałem 2 lata gwarancji.

Pozdrawiam,
Artur