Re: Jak oszukać BIOS?

Autor: Michal Kawecki (k_at_o2.pl)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 10:03:36 MET DST

Użytkownik "xxoloxx" <xxoloxx_at_USUŃ_TOwp.pl> napisał w wiadomości

> Wiem, że można ten dysk zainstalować bez update'a BIOS'u, a płyty nie
> zamierzam zmieniać bo jest to komp typowo biurowy, a dysk mam luźny
> więc chcę go wykorzystać.

Windows nie korzysta z BIOS-u przy dostępie do dysku. Załóż na dysku
jedną partycję do 8 GB, jeśli chcesz z niej wystartować system, a resztę
partycjonuj już spod działającego systemu jakimś programem, który także
nie wymaga pośrednictwa BIOS-u. Np. darmowym SwissKnife.

--
M.
/odpowiadając zmień k na kkwinto/