SCSI, SCSI LDV

Autor: pisarz programów (qq_at_qq.co)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 10:23:32 MET DST

Witam serdecznie !
    Dawno (jak na sprzęt) temu kupiłem płytę ASUSa P2B-S z zintegrowanym
sterownikiem SCSI, Jest to sterownik Ultra2 oparty na kości AIC-7890
Adapteca. Dyski już trochę pochodziły i powoli się wypełniają (Quantum Atlas
10k Ultra2), trzeba dokupić nowe. Obecne dyski to UltraXXX LVD. Wiem, że
jakie XXX bym nie kupił to będzie działać z prędkością Ultra2, to i tak jest
wystarczające. Jest jeszcze to LVD, więc nie mam pewności czy coś dyskom się
nie stanie. W dokumentacji do płyty znalazłem, że jest jeszcze kość
AIC-3860, która ma zapewnić obsługę LVD (wg mojego, być może niedoskonałego
tłumaczenia). Pytam chcąc się upewnić czy podłączając te dyski nie zrobię im
krzywdy ?
    Z góry dzięki za odpowiedź.
        Darek