Re: co warto ?

Autor: Piotr (wocio_at_plusnet.pl)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 09:41:03 MET DST

> hmm 700b to chyba nie jest najlepszy wybor,
> jesli mialbym kupowac lg to tylko 700p :)

mhm wyszedłem z indentycznego założenia gdy kupowałem monitor do domu, po
rozpakowaniu sprzętu i odpaleniu wszystko wydawało się w porządku ale jak
tylko odpaliłem nokia test monitor to lg pokazał co potrafi ;) na bokach
robił sobie z okręgów jajka (na szerokość) zbieżność przemilczę bo szkoda
nerwów, wziąłem monitor pod pachę i do sklepu, sprawdziłem tych monitorów 5
sztuk i wszystkie mały to samo ! Malutka dopłąta i stałem się szczęśliwym
posiadaczem neca fe791sb który żadnych niepokojących nie ma posiadając
lepsze parametry od f700p. Nie wydaje się wam że lg ostatnio schrzania
sprzęt aż miło ?
Składając kompy ludziom jedyny sprzęt jaki odniosłem do serwisu był właśnie
marki lg :/ tak więc z włąsnego doświadczenia nie polecam tej firmy.

--
Pozdrawiam Piotr
wocio_at_plusnet.pl