dwa dyski i dwa hasła

Autor: Colnet (colnet_at_wp.pl)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 09:21:38 MET DST

Mam dwa dyski IBM Travelstar 6 GB model DARA 206000 po dwóch laptopach,
w których dostęp był zabezpieczony hasłem. Teraz nie ma laptopów, a
przydało by się dostać do danych na tych dyskach. Z powszechnie znanych
narzędzi dyskowych nie daje rady żadne : ani fdisk , wdclear, również
linuxowy fdisk czy program dd. Zdejmowanie hasła opisał producent (IBM)
w pdf'ie do swoich dysków. Zamieściłem ten pdf na stronie :
http://colnet.republika.pl w nadziei że mi ktoś pomoże rozgryźć jak to
zrobić bo np. piszą tam o zdejmowaniu hasła i w hexie określają to :
F6h tylko co z tym fantem zrobić ?. "Włączyłem" w tym pdf "lornetkę"
w którą wpisałem "password" i wyniki poszukiwań są, ale nie wiem co z
nimi zrobić, na stronie zamieściłem również "zrarowane" pdf'y.
Z góry dzięki za pomoc.