Re: athlon 1.4 vs duron 1.0

Autor: TRH alias Bubby (46349_at_poczta.fm{usun_to})
Data: Wed 15 Oct 2003 - 09:01:48 MET DST

> Zawsze te 400MHz wiecej. A to może być nawet 40% lub wiecej przyrost
> wydajności (kompresja itp)

Nie nie weim czy w tym przypadku 400MHz może zrobic róznicę.
W śerpniu spalił mi się mój stary Athlon 1,4GHz Tunderbird. Ponieważ nie
miałem kasy na nic nowego wygrzebałem z szafy Durana 1000MHz na rdzeniu
Morgan. Odziwo nie zauważyłem większych różnic w działaniu gier. Oczywiście
poza tymi które mocno obciążają komputer, a szczególnie CPU, czyli gry takie
jak Morrowind.
Potem przesiadłem się na Athlon'a Tunderbird'a 1000MHz i okazało isę że gry
już tak dobrze nie chodzą. Na Duronie w Chrome była pełna płynność, na
Athlonie już nie. Musiałem obniyć jakość grafiki żeby przywrócić płynność.