Re: Prosze oceńcie mój wybór

Autor: /\\Barto/\\ (mopal5_at_wp.pl)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 01:12:35 MET DST

> Za późno. Już kupił :).

nie do konca, zlozylem zamowienie moge jeszcze wycofac, komp potrzebny mi
glownie do obrobki zdjec, wiem ze mx to szajs ale szkoda mi pieniedzy na
grafike z ktorej nie bede korzystal, nawet jak gram to na tyle sporadycznie
ze mx wytrzyma moje fantazje. Za 545zl moglem wybrac FX5600 ale 340zl
piechota nie chodzi a zawsze moge ja dokupic. najtansza FX5200 ale z
pamieciami ddr 128-bit kosztowala zdaje sie 385zl ale jak mowie na tym
komponencie najmniej mi zalezy.