Re: kt333 + amd barton

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 21:47:10 MET DST

Brat miał tego soltka z tym ze bez "C" i okazało sie że nie moze ustawić FSB
166 przez co barton 166 MHz nie wstanie na tyej płycie. Z tego coi sie
dowiadywał to wersje tej płyty z "C" mają obsługiwać Bartony
Powinien pójść o ile masz ten upragniony dzielnik 1/5, tak żeby przy FSB 166
MHz było na PCI te 33 MHz.
Jaki masz teraz procek ?
rafi