Re: bad sectory a gwarancja

Autor: Artur Glozak (arturglozak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 21:38:30 MET DST

"Paweł" <bez.fm_at_poczta.fm> wrote in message
> powineineś dostać nowy

przeczytaj dokladnie gwarancje, nie wiem jak jest teraz, ale kiedys
spotkalem sie z zapisem, ze jezeli uszkodzone sektory ( jak to ladnie
przetlumaczyli) nie zajmuja wiecej jak 3% calej pojemnosci dysku, to nie
jest to powód do reklamacji.
tylko za chiny nie pamietam czy bylo to na gwarancji producenta czy tej od
sprzedawcy z jakiegos straganu na gieldzie....
sam jestem ciekaw czy producent dopuszcza jakies bady...