plyta gł. 618TAS

Autor: k (karolzi_at_go2.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 19:21:34 MET DST

nie daje się uruchomić - długie, jednosekundowe piski (wypełnienie 1/1).
Jeżeli już ruszy to po pewnym czasie zawiesza się, co obiawia się różnie:
- działa tylko myszka (na boki, góra, dół),
- działa tylko klawiatra - można wyłączyć PC-ta,
- całkowita blokada,
- restart,
wymieniłem kable, zasilacz, pamięć, k.graficzną.
Podczas uruchomiania pokazuje procesor Celeron 1GHz przy prędkości magistral
100x100x33 (ustawienie na płycie).
W opisie widnieje zakres częstotliwości 500-890 (w przybliżeniu).
Zmieniłem zworkami transmisje na 100x66x33 co dało w przybliżeniu 680MHz
procesora, ale efekt był tylko mizerny.
W tej chwili nie wiem jaka faktycznie prędkość ma procesor, ponieważ jest
solidnie sklejony z radiatorem(?).
Podobno wcześniej komputer działał poprawnie.
Jeżeli ktoś z grupowiczów wie co oznacza wyżej opisany pisk lub zna
rozwiązanie problemu (może bios) chętnie skorzystam z pomocy.
Karol

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl