Re: Zestaw komputerowy

Autor: Adam (adamjNOSPAM_at_netbox.pll)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 18:50:27 MET DST

Użytkownik "Artur Czeczko" <newart_at_eno.one.pl> napisał w wiadomoœci
> Jesli zestaw byl uzywany, to musial dzialac, a nie mogl dzialac
> bez plyty i bez obudowy (a przynajmniej zasilacza).

no racja ale nie bylo jej w spisie wiec moze zostala sprzedana wczesniej
razem z obudowa dla mnie w tej kwestii EOT

> Z tymi dyskami to nie wiadomo, moze rzeczywiscie sa takie male?

Jesli rzeczywiscie takie sa to niech je zglosi na konkurs na najstarszy dysk
;-)) moze wygra nowego kompa ;-)

pozdrawiam
Adam Jarecki