usb i vp3

Autor: Tomasz 'Newton' Rękawek (123newton321_at_321nostalgia123.321pl123)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 17:55:32 MET DST

Mam sobie jakąś noname-ową płytę główną opartą o chipset VP3. I jest na
tej płycie wyprowadzenie USB - 4*2 piny. Jako że USB by mi się przydało,
dokupiłem w pobliskim sklepie śledzia z dwoma portami USB i 4 diodami
(?). Od tych dwóch portów USB idą dwa kable, które łączą się w złączce,
idealnie pasującej do tych 8 pinów. Niestety, jak możecie się domyśleć,
toto nie działa. Z tego co czytałem w sieci, należy poprzestawiać jakoś
te kabelki. Tylko jak? Nie znalazłem niestety opisu, który pin na tej
płycie za co odpowiada. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Acha i jeszcze trochę
mniej ważna dla mnie kwestia: jak myślicie, do czego podłączyć można te
4 LEDy? Od nich też odchodzi taka 8-wejściowa złączka.

Dzięki za odpowiedzi.

--
Tomasz 'Newton' Rękawek                Słucham teraz szumiącego za oknem wiatru.
N-3 E-17 N-7 E-6 S-7 E-7 S-6 W-7 S-7 W-6 N-7 W-17 N-3 E-1 Skończyłem Rozpoczynaj