problemy z dzwiekiem

Autor: dance100 (dance100_at_wp.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 17:23:55 MET DST

Witam
Mam na dzieje, ze ktos mi pomoze bo mam nie lada problem. Otoz po formacie
HDD i ponownej instalacji WinXP nie potrafie skonfigurowac karty dziekowej
zintegrowanej z plyta. Mam plyte Chaintech CT-7VJDA Socket A i pannel audio
6-channel Chaintech. Po sciagnieciu najswiezszych sterownikow audio ze
strony producenta plyty i ich instalacji niestety moje glosniki
milcza.Uruchamiam MediaPlayera, otwieram mp3 i wszystko wydaje sie byc
OK.Pasek postepu przesuwa sie w lewo.Nie wyskakuja zadne komunikaty itd. ale
glosniki wciaz milcza.Bede bardzo wdzieczny za jakiekolwiek sugestie jak
rozwiazac ten problem. Oczywiscie glosniki podlaczone sa prawidlowo, kable
tez sprawdzalem.

Pozdrawiam
karvin

--