Re: DDR a dualDDR ostatnie pytanie

Autor: Tomasz Malerczyk (vepar_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 15:45:56 MET DST

> pytalem o to kilka razy, moze ktos mi ostatecznie powie:
> -ile % wzrostu wydajnosci w aplikacjach typu phptoshop i gry przyniesie mi
> wykorzystanie dualDDR

gdzies wyczytalem ze ogolny przyrost predkosci to ok 5%
na chipsecie nforce2 poniewaz ogolna szybkosc ogranicza
szyna fsb (nie wiem jak to wyglada w przypadku intela ale chyba lepiej)

robilem testy sisoft sandra i wzrost byl ale nie wiem czy poczujesz to w
grze
a do photoshopa to wystarczy duzo pamieci i/lub szybki duzy dysk :)
(chyba ze masz tam jakies fikusne pluginy)

> -czy zeby korzystac z tej technologii trzeba kupowac jakies specjalne
kosci
> czy wystarcza dwie takie same ddr pc400?

ja mam dwie kosci twz no-name ale rozpoznawane jako
Nanya a na chipach jest napisane Elixir jesli sie nie myle.
kosci nawet nie sa identyczne (jednostronna i dwustronna)
i dual dziala.

Pozdrawiam
Tomek