Re: Jak wylaczyc scandisk w xp?

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 15:38:53 MET DST

Użytkownik "Artur Czeczko" <newart_at_eno.one.pl> napisał w
wiadomości news:bmgscd$kpf$1_at_SunSITE.icm.edu.pl

> [........................]
> No wiec w temacie napisal, ze bedzie chodzilo o XP,
> a w tresci napisal szczegoly.
> Temat nie wpisal sie sam, wiec nie jest prawda, ze
> nie napisal, o jaki system chodzi, bo napisal.
> Moze nie w odpowiednim miejscu, ale napisal.
> A tak w ogole to jest czepianie sie dla czepiania sie...

Nie wiem jak Ty masz ustawiony czytnik, ale ja w swoim OE
posty czytam w okienku podglądu. "Temat" jest na "belce" i
raczej nie zwracam na niego uwagi. Czytam *treść posta*
i do niej się odnoszę.
Fakt, po Twoim poscie zwróciłem dokładniejszą uwagę na
"temat" i jest tam "XP" (nazwa własna = wielka litera) i
gdyby to ujął w treści nie byłoby tej dyskusji. :)

> Nie masz ciekawszych zajec? ;-)

Ależ ta jest jedną z najciekawszych. :P

--
Pozdrawiam - Andy_K.