Re: DVD Pioneer 120 a 121

Autor: OT (otdr_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 15:43:05 MET DST

Przy okazji, czy ktoś ma DVD-120SZ i czy rzeczywiście z takim dużym oporem
wkłada się do niego płytę?
U mnie wkładana płyta jest "połykana" dopiero przy prawie całkowitym jej
wepchnięciu do środka - w sumie
w porównaniu do poprzedniego modelu DVD-105SZ, ten nowy napęd jest
beznadziejny... no może trochę
cichszy, ale dalej żaden program nie potrafi go uciszyć