Drivery do hp scanjet 2400

Autor: Bartek (tojfelek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 14:57:04 MET DST

Witam.

Potrzebuje stery do w/w skanera.Nie moge za diabla ich nigdzie znalezc.Na
stronie HP nie ma kompletnie nic oprocz aktualizacji sterow ktore juz sie
posiada.Problem jest w tym ,ze ja nie mam kompletnie zadnego softu do tego
skanera:(((
A wiec prosba....ktos kto ma lub uzywa lub zna link do sterow proszony jest o
udostepnienie info na ich temat.A jesli to nie sprawi klopotu to umieszczenie
ich gdzie w sieci.
Pisalem do HP i te barany odeslali mi tylko linka do w/w aktualizacji.Jestem w
kropce...Nowy skaner i nie moge go ruszyc za nic...

czekam i pozdrawiam

Bartek