Re: LCD mva pva itd

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_ps.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 14:48:58 MET DST

On Tue, 14 Oct 2003, Dzik wrote:
> Wlasnie mam zamiar kupic LCD 17", zastanawialem sie nad matryca MVA, teraz
> jednak widze ze Belinea sprzedaje monitory z PVA ktory jak sie orinetuje
> jest nastepca MVA, warto taki sobie sprawic?

PVA _n_i_e_ jest tym samym co MVA.

MVA - technologia Fujitsu, dokladnie opisana (Google!)
PVA - IMHO trik handlowy, jeszcze inna nazwa na TN+ulepszenia.

Czy warto?

1. Praca z tekstem itp. itd. - warto.
2. Gry - nie warto (za 1/3 ceny kupisz dobry CRT).

Obraz jest... no coz, pewnie troche w tym winy ogladania TV
- tez w koncu jest to CRT. Obraz jest inny. Kolory sa inne.
Troche roznica taka jak pomiedzy obrazem Matejki a witrazem
Wyspianskiego - i to ladne i to, ale kazde inne.