cena kompa - czy sie oplaca?

Autor: Kamil (lubmil_at_ztpnet.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 13:46:30 MET DST

Witajcie

Prośba o wycenę kompa. Właściwie, to nie wycenę, bo już go wyceniono, a o
opłacalność takiego zakupu. Pezy czym nie chodzi mi tu o wycenę wg cenników, a
raczej o Wasze indywidualne odczucia, tzn. czy za tyle byście go kupili...

Komp ma rok i to ja go używałem przez ten rok w moim byłym miejscu pracy.
Sprawował się nienagannie. Parametry zestawu są takie:

monitor flatron 17", płyta Clayton CVAS283L VIA DDr, procesor Celeron 1800,
RAM 256 MB, HDD 40 GB, GFX GForce4 MX 440, karta sieciowa, karta muzyczna zintegrowana

Władze z centralii uparły się, że to ptaconicy mają zaproponować cenę. Za ten
poszło więc 1200 zł. Oni podwuższyli do 1500. Czy to się opłaca?

Do tego jeszcze jest bagrywarka "LG 4x4x24" za 50 zł i skaner "Mustek6000P" za
60 zł - ale to już osobno.

--
                                           pozdrawiam  / J.P.M /