Re: 2 pytanka

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 13:31:09 MET DST

> 1. Jaka obudowa. Co prawda juz dawalem takiego niusa ale w koncu sie nic
nie
> dowiedzialem. Potrzebuje fajnej obudowy z dobrym zasilaczem. Zastanawiam
sie
> nad Chiefteciem, lae jego cena (485 zl) jest dla mnie dosc zaporowa. Czy
> zasilacz 300 W Enlighta wystarczy na dzwigniecie Athlona 2500+@3200 Radka
> 9100 kreconego na 275/275 i pamieci Corsaira 333 kreconych na 400?

Mozesz zrobic tak, ze kupisz sobie tania obudowe bez zasilacza a jakis dobry
zasilacz dokupic osobno, Wyjdzie cie taniej. 300W spokojnie wystarczy ja mam
znienawidzonego przez wszystkich Codegena 300W i dziala bez zazutu na XP
2600 R9100 cd/rw, dvd, 2X 80 GB Barracuda w Raid0 512 w dualu.

> 2. dotyczy wspomnianego radka 9100. czy to dobry wybor, bo slyszalem rozne
> opinie... Czy moj wybor powinien pasc raczej na Heculesa z 64DDR czy
> Sapphire z 128 MB?

Co do radka to bierz 9100, jak znajdziesz ale tylko wersje 64 MB 128 bit.
Jezeli chcesz herculesa, to sprawdz go pozadnie, bo wiele z nich ma wywalone
uklady pamieci. Jak dziala to nie ma problemow, ale jak trafisz na zwalonego
to sobie nie pograsz. Nawet sam Hercules nie przyznaje sie do tego ze
wypuscil wadliwa serje R9100.