Re: Kto mi złoży kompa

Autor: /\\Barto/\\ (mopal5_at_wp.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 13:04:46 MET DST

> Jesli grafika ma byc w miare tania, to po co AGPx8?
> Nie ma znaczenia, czy bedzie AGPx4, czy AGPx8.

ale chce kupic sprzet troszke przyszlosciowo zeby nie musiec wymieniac samej
plyty przez dwa lata.
Chce kupic Asus A7N8X nForce2-ST DeLuxe Gold do tego bartona 2500+ i caly
czas sie zastanawiam co mi daje to dualDDR i seriala ATA150? Czy warto
dorzucac pieniedzy na te technlogoie. Nie znalazlem zadnej tanszej plyty
ktora mialaby jedno i drugie i kosztowala ponizej 500zl jedynie asus w cenie
535zl. Dalej tez nikt mi nie wyjasnil czy do dualDDR potrzebne sa jakies
specjalne kosci pamieci czy starcza dwie takie same DDR pc400 czy musza byc
Kingdstony czy jeszzce jakies inne?