Drukarka Kyocera mita FS-1010

Autor: grzehorz (tylkogrzeswadresie_at_artikon.one.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 12:28:14 MET DST

Mamy z taką drukarką następujący problem,
zdarza jej się przejść w stan uśpienia/hibernacji
czy letargu z którego nie można jej wybudzić.
Pomaga tylko wyłączenie i włączenie.
W czasie gdy jest ona w w/w letargu wszystkie
wydruki idą w nicość.
Kiedyś miałem kody sterujące do tego cuda żeby
coś więcej z niej wydobyć ale nie mogę tego odnaleźć.
Może ktoś coś takiego spotkał i wie co z tym zrobić,
albo chociaż gdzie i czego szukać?

Pozdrawiam

--
Grzegorz Pietrzak