monitor LCD z DVI a DOS

Autor: Jacek (ja_at_net.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 11:49:00 MET DST

witam
niedawno kupilem Iiyame AX3538UT i przy starcie systemu (win98) z kablem
DVI
w DOSie dolna polowa ekranu jest nieczytelna, przy DOSie okienkowym
jest natomiast OK.
Tak wiec, aby cos robic w "czystym" DOSie musze za kazdym razem przekladac
kabel na analogowy.

W serwisie powiedzieli mi, ze to jest normalne, bo DVI nie obsluguje DOSu.
czy tak jest istotnie ? Moze cos trzeba w BIOSie przestawic ?
Jest tam taka opcja w avanced setup:
DOS flat mode - mam ustawiona na enabled, ale to niczego nie zmienilo.
pozdr.
Jacek