Re: Konwerter BNC <-> RJ 45

Autor: MPiotrek (pmat_at_xnet.one23.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 10:59:41 MET DST

Użytkownik "Lechu" <kopetnik_bez_spamu_at_yahoo.com> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z was spotkal sie z takim sprzetem - konwerter BNC-RJ45 czyli
> 10Base2 - 10BaseT?
>
> Zdaje sobie sprawe ze mozna problem zalatwic hubem i ze bnc to
> przezytek , ale potrzebny mi wlasnie konwerter.

Nie wiem, czy coś takiego wogóle istnieje, jeżeli tak, to pewnie kosztuje
nie mniej niż jedno z poniższych rozwiązań:
1. tak jak wspomniałeś hub 10 z wejściem BNC
2. w jednym z komputerów wstawiasz 2 karty, jedna na UTP, druga na BNC i
robisz z niego
router lub bridge - wada jest taka, że po wyłączeniu kompa sieć się przerywa
:-(

--
MPiotek