Problem z odpaleniem Sandry

Autor: Solar (solar21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 09:46:33 MET DST

Zainstalowałem na nowym systemie SiSoft Sandra 2003 (2004 też) i podczas
próby uruchomienia zgłosił brak biblioteczki. Wrzuciłem ją w odpowiednie
miejsce, zgłosił brak następnej. Po 3-4 powtórkach doszedem do zgłoszenia
braku biblioteczki IPCFGDLL.dll. Wrzuciłem i ją (pobraną z trzech różnych
miejsc) i otrzymuję za każdym razem komunikat "Problem z IPCFGDLL.dll. Nie
można
otworzyć aplikacji. Sprawdź plik".
Według mnie problem może być związany z tym, że ta biblioteczka (i wszystkie
poprzednie potrzebne do odpalenia Sandry) nie zainstalowały się w systemie
podczas klasycznej instalacji Win98SE bez internetu. W opisie bibioteczki
jest "ipconfig API" i "Microsoft(R) Windows NT(R) Operating System". Czy nie
może być tak, że ta biblioteczka jest OK, ale potrzebuje innej, żeby się
odpalić, a komunikat pochodzący od SS Sandry stwierdza tylko kłopot z
IPCFGDLL.dll?
O ile wiem, jest to biblioteczka graficzna - moja karta to Hercules 9100 -
ale nie instaluje się ona z Catalystami.
Poinstalowałem wszystkie wymagane rzeczy ze strony Sandry, choć w jakimś
pliku tekstowym znalazłem, że potrzebne są "Common Controls 4.7
libraries"...

--
Solar
solar21_at_poczta.onet.pl   GG 1834424