Re: LG Flatron F700B

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 00:05:46 MET DST

Użytkownik "Bartek" <domini3_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Zauwazylem iz mam w gornej czesci ekranu monitora, lekko zwezony obraz:((
> Co to moze byc za problem? Prosze pomozcie, gdyz nie wiem czy mam sie
> fatygowac do serwisu...Dodam, iz mam zainstalowany system win98, parametry
> kompa to: Duron800 Mhz, karta graficzna - NVIDIA GeForce2 mx/mx 400 32mb,
> pamięć - 128 mb RAM...

Na semej górze ?? Jesli masz liniowo zwężony od dołu do góry to nie ma
problemu, możesz to przeciez skorygować...
Miałem LG 700P przez miesiąc, "zastepczy" i musze powiedzieć, że była to
tragedia. Geometria i zbieznosc spartolone po całości.
Wiem jednak, że każdy egzemplarz LG jest inny.

--
Pozdrawiam
KokoPiko