Re: Ankieta - czego nie lubisz w swojej obudowie.

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 22:34:42 MET DST

Użytkownik "szwaczu" <szwaczu_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Do czego mio to potrzebne ? Robię własną :)
> W związku z tym chciałbym się dowiedzieć,
> co Cię najbardziej (a i mniej też) denerwuje w Twojej obudowie.
> Interesują mnie defekty i błędy konstrukcyjne wszelkiej maści. :)
>
> Ja zacznę:
> -ostre krawędzie blach (już się raz pociąłem)
> -bardzo ciasne upakowanie dysków twardych uniemożliwiające cyrkulację
powietrza
> -zaślepki z którymi trzeba się kilka minut siłować, aż się wreszcie je
wyjmie

A moge inaczej :)

Marzy mi sie taka ot obudowa :
(wymiary jak na Towery jednak chcialbym desktopa :)
- szerokosc(wysokosc desktop) jakies 1.5-2 szerokosci napedu CD
- wysokosc(szerokosc desktop) jakies 9 wysokosci napedu CD
- glebokosc obudowy jakies 2,5-4 dlugosci napedu CD
- material na zewnatrz mahon lub heban ew. jak juz sie nieda to moze byc dab
lub buk (material typu szklo pancerne odpadlo ze wzgledu na problem z
obrobka:), a plastik odpada ze wzgledu na delikatnosc
- na przodzie obudowy wyprowadzone mikrofon, sluchawki, FireWire i USB, do
tego moze byc PS/2 :D
- najlepiej aby caly przod byl za sciagana/wsuwana zaslepka takze z drzewa
- kazdy element mocowany na zatrzaski
- elementy mocujace dyski twarde powinny byc wykonane z gumy lub innego
sprezytego materialu
- szkielet srodkowy moze byc wykonany z stepionej blachy... moze byc tez
wziety z obudowy big tower
- przynajmniej 3 miejsca na dodatkowe wiatraki ( 2 na wciaganie powietrza do
budy plus ew 2 na wyciaganie) przynajmniej jedno miejsce z tuba laczaca
wiatrak zasysajacy powietrze bezposrednio nad procek...
- tyl obudowy najlepiej zeby byl w miare latwo modyfikowalny (czyli zeby
latwo dalo sie dolozyc nowa karte, lub miejsce na wiatrak)
- oczywiescie najlepiej bylo by gdyby na ta bude dalo sie postawic monitor
21' CRT ew. lazdy LCD :)

hmmm co bym jeszcze chcial ... acha ... koszt nie moze przekroczyc 200 zl z
zasilaczem :D