Modem - problem z instalacją

Autor: Mariusz (spamerze_to_zly_adres__at_com.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 21:56:07 MET DST

Witam

Mam przed sobą modem wewnętrzny Zoltrix PCI na chipsecie Conexant.
Dodatkowo na chipsecie widnieją napisy:
RH56D/SP-PCI
R6795-11
Na laminacie napisano:
FM-5687 Rev 1.51
i pod chipsetem:
FCC ID: H4TFM-5687 i reszta raczej nieistotych numerków.
Wydaje mi się, że jest to chyba winmodem Cobra ale nie jestem tego
pewien.

No i jest problem z instalacją na płycie PC 100 BXCel. System to
Windows 98SE.
Na modemie są jakieś zworki, w sumie 3 możliwe położenia:
PCI
VAUX
REG.
Zworka jest ustawiona w pozycji REG.
Nie wiem do czego są te zworki? Może trzeba przestawić w inne
położenie?
Problem jest taki, że modem nie jest wykrywany przez system :-(
Wcześniej działał na innym komputerze na sterownikach od Rockwella HCF
56k speakerphone PCI.
W slotach PCI jest tylko karta NVidia Riva TNT M64 i karta dźwiękowa
Sound Blaster CT4750.
Nie wiem jak zmusić to ustrojstwo do działania?
System nie wykrywa modemu.
Nie wiem czy można jakoś ustawić COMx aby modem został wykryty?
Nie mam instrukcji ani do modemu ani do płyty głównej :-(

Dziękuję!

Pozdrawiam

Mariusz