Re: troche NTG LASERLOK

Autor: simon verhoeven (sverhoeven_at_wp.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 20:29:37 MET DST

www.cdrinfo.pl

> przegrac plyte z laserlokiem, alcohol120%, profiler+clonecd, cdrwin nie
daly

aby zrobic kopie bezpieczenstwa leglanie posiadanego programu nalezy przede
wszystkim posiadac odpowiedni sprzet, ktory radzi sobie z laserlockiem.
Proces kopiowania moze trwac od 15 minut do kilkunastu godzin (ha pamietam
stare nagrywarki ;-) )
Jesli takowego sprzetu nie posiadasz (hmm mozliwe to dzis ? ) to sprobuj
uzyc pakietu blind write suite. Tenze program podobno potrafi radzic sobie z
wypalaniem zabezpieczonych rzeczy przy nie posiadaniu odpowiedniego sprzetu.
 Aha i jeszcze jeden link : news.cdrinfo.pl jesli mimo wszystko na stronce
nie znajdziesz odpowiedzi na twoj problem.

zdrowko
sver