Re: Radeon9600Pro-9500Pro

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 19:20:12 MET DST

> Pojawily sie tez karty R9800SE, ale nie wiem co to jest?

Nie ma referencyjnej ati 9800SE, wiec kazdy producent moze powycinac z GPU
co tylko sobie wymarzy ;)
Mozna wiec stwierdzic, ze jest to wersja uszczuplona 9800, z pewnoscia sa
modele z pamieciami 128bit i 256bit (testowana jest 256bit) , 8 potokow
renderingu i zobacz sobie ile daje zastosowanie sterow Omegi. Na
oryginalnych jest niewiele lepszy niz 9500pro.
http://www.hartware.de/review.html?id=339&page=4
W kazdym razie, jak nie znajdziesz wiarygodnych testow danego modelu to
lepiej nie ryzykuj z zakupem tej karty. Z 9500pro sa dostepne chyba juz
tylko Fic-e, a z nimi tez roznie bywa. Ja nie mam problemow z obrazem czy
wydajnoscia ale za to zatarl sie wentylator po kilku miesiacach. Ewentualnie
poszukaj dobrego modelu 9600pro.

--
pozdrawiam
dymek