Re: ASUS P3BF + PIII 1.3 Ghz

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 18:13:33 MET DST

Krzysiek Szczepanek wrote:
|| "rafi" <zr_at_2com.pl> wrote:
||| Być może odpali.
|| Gwarantuje Ci to.

Nie gwarantuj. Znajdz mi jakąś płyte na stronie producenta, gdzie te
procesory bedą wymienione jako kompatyiblne. Np. taki Asus Tusl-2c, albo
Abit ST-6, MS 6337 i inne nie mają podanych procesorów Pentium III 1.3 lub
1,4 GHz . Dlaczego ????

Łamię pewnie tylko mna twoim kompie....
Link jest dobry
Aus , Abit , microstar nie gwarantuje a sugerujesz że powinniśmy twojej
gwaranacji zaufać ???

rafi