Re: skaner i zasilacz

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 14:59:55 MET DST

"Metto" <metto_at_NOSPAMgazeta.pl> wrote in message
> Mam skaner Primax Colorado 2400. Padl mi zasilacz - 1,25A, 12V. Nigdzie
> nie moge znalezc zasilacza 1,25A, wszedzie sa 1A lub 1,5A. Mam wiec
> pytanie czy skaner "pociagnie" spokojnie na 1A czy musze nadal szukac
> identycznego?

Po pierwsze nie zaszkodzi, jeśli będzie za dużo amperów,
spokojnie 1,5A powinien chodzić. Te ampery to maksymalne
obciążenie zasilacza, skaner pociągnie tyle prądu ile
potrzebuje.
Po drugie na skanerze obok gniazdka zasilania powinieneś
mieć napisane parametry zasilacza. Czasem jest podany
jakiś zakres napięcia, dzięki czemu łatwiej znaleźć pasujący
zasilacz.
Po trzecie polaryzacja - koniecznie upewnij się, że jest taka sama.

Pozdrawiam,
Artur