Re: Czy PIII moze byc wydajniejsze.... ?

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 14:53:24 MET DST

"Tommy_S" <freelancer.zadnychreklam_at_autograf.pl> wrote in message
> Ja wychodze z durona 800 i plytke Jetwaya i chce Intela bo jakos wierze w
> jakosc tego producenta. Moze dlatego ze sam mam laptopa IBM z P3 500 i
> wszystko jest stabilne.

Jeœli chodzi o stabilnoœć, to procesor wcale nie jest najważniejszy.
Najważniejsze sš: dobra płyta główna, stabilne napięcia zasilajšce.

> Co do nazw plyt - hmm wiem ze pod Celerona mam dostac GigaByte`a. Co do
> plyty z pentium 3 nie mam pojecia.

Zdecydowanie nie kupuj kota w worku. Gigabyte powinien być ok. Tę drugš
płytę
też warto sprawdzić.

> Czemu akurat Athlon?

Bo za takie pienišdze nie kupisz nic bardziej wydajnego, a na stabilnoœć
też nie ma co narzekać.

Pozdrawiam,
Artur