Re: Tani sklep internetowy

Autor: Volcan Computers (volcan.computers_at_interia.olac.spam.na.zawsze.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 14:13:28 MET DST

> http://www.proline.com.pl

Ja kupuję w "realnym" Proline w Katowicach. Ceny mają naprawde fajne, jakość
obsługi obleci (na + zaliczyłem im sprzedaż płyty głównej bez oprogramowania
na cd :) - parę dni później już miałem CD). Minus to fakt, że nie chcą
rozmawiać o rabatach (a kupowałem kiedyś dużo towaru i mogli śmiało kilka
grosików odpuścić).

Pozdrawiam :)

volcan