Problem z usunięciem disk managera

Autor: Krzysiek (aggaz_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 12:24:07 MET DST

Przez kilka lat używałem komputera Pentium 200 MMX, który nie widział dużych
dysków. Zainstalowałem więc diks managera, kilka dni teu zakupiłem nowy
sprzęt, podłączam ten dysk (Seagate 40 GB) do nowej płyty i ta płyta również
widzi disk managera. Jakimś cudem go usunąłem przy pomocy Windowsa XP, ale to
niewiele zmieniło. Ciągle dla mojej płyty głownej jest dysk o pojemności 33GB.
Co z tym fantem zrobić.
Krzysiek