Re: Czy to problem sprzętowy?

Autor: toudee1_at_op.pl
Data: Mon 13 Oct 2003 - 10:51:40 MET DST

Ja mam to samo - zobacz "SOS totalny zawias" na konfiguracji PIV 2,4HT, Abit
IC7, Winfast Fx5600, 1GB DDR 400. W obudowie zamontowane dwa wentylatory od
zasilacza komputerowego (zasilanie zewnętrzne - zasilacz 12V - jeden
bezpośredni dodatkowy nadmuch na radiator procesora) oraz dwa wentylatory
dodatkowo podpięte do płyty głównej (nadmuch na kartę gradficzną. temperatury
jak w poście - 42 i 72 stopnie, oprzy obciążeniu. Naprewde nie wiem co to jest.
Czekam na diagnozy.

Darek