problem Głoników Creative

Autor: Tomasz (scalak_at_1000lecie.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 09:16:44 MET DST

Witam,

Mam pytanko, moze ktoś z was miał podobny problem, a moze i ma,
mianowicie, mam kompa z zestawem głośników creative sw 320, wszystko
było w porzadku do czasu, głosniki grają przyzwoicie ale czasem zdarza
mi sie ĹĽe potrafia one zawiesic PC'ta. Objawia siÄ™ tym ze nagle z
nieznanych mi przyczyn nagel wszystko staje, nie działa myszka, nie
działa klawiatura, nic nie można zrobic. Pomaga jedynie twardy reset
kompa. Zmianiałem zasilacza, dysk, karty greafiki, RAM, nic nie
pomagało. Wczoraj uruchomiłem dźwięk na drugim PC, podłaczyłem
głośniki i on też zaczą się wieszać.
Sadze że powodem właśnie są głośniki. Po odłaczeni głośników i jeden
tak i drugi PC działa normalnie, gdy tylko właczę po jakimś czasie nie
okreslonym, czasem 2 min, czasem 5 godz. PC sie wiesza.

Czy ktoś się z czyms takim spotkał i zna moze jakies rozwiazanie, nie
wiem co na to powie serwis ??

Pozdrawiam
Tomasz